iPad i skolan

Fler och fler skolor ger iPads till sina elever som hjälpmedel i skolarbetet. Här är sidan där vi diskuterar kring detta.

OVERVIEW

The site ipadiskolan.se presently has an average traffic ranking of zero (the lower the better). We have crawled two pages within the web site ipadiskolan.se and found zero websites linking to ipadiskolan.se.

IPADISKOLAN.SE TRAFFIC

The site ipadiskolan.se is seeing a variation levels of traffic all round the year.
Traffic for ipadiskolan.se

Traffic ranking (by month) for ipadiskolan.se

Traffic ranking by day of the week for ipadiskolan.se

LINKS TO IPADISKOLAN.SE

WHAT DOES IPADISKOLAN.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ipadiskolan.se Mobile Screenshot of ipadiskolan.se Tablet Screenshot of ipadiskolan.se

IPADISKOLAN.SE SERVER

We revealed that a single page on ipadiskolan.se took twelve thousand five hundred and forty-two milliseconds to come up. I could not observe a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider ipadiskolan.se not secure.
194.71.103.126

We detected that ipadiskolan.se is using the Apache/2.4.10 (Debian) server.

iPad i skolan

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site states the following, "Här pratar vi om allt, och lite till, som har med iPads som undervisningshjälpmedel att göra." I noticed that the web site also said " Fördelar med iPad i skolan." They also stated " Nackdelar med iPad i skolan. IPad i skolan må vara ett dyrt projekt men enligt mig så är det, utan att ha sett några exakta siffror på kostnader, säkerligen värt det. Vi är i en tidsålder då internet, informationssökning med datorer och allmän datorvana är oerhört viktigt och det är bra att våra barn och ungdomar i tidig ålder lär sig att hantera detta."

SEE MORE BUSINESSES

iPad is not a Camera Get a real damn camera!

At the First Lego League Tournament. At the Mad T Party. At the Rocks in Sydney. 2018 - iPad is not a Camera.

iPad iSrael

Wednesday, January 27, 2010. המוצר החדש של אפל iPad. המוצר החדש של אפל iPad.

iPad Italia - Il blog italiano su Apple iPad Air, iPad Pro e iPad mini

Apple rilascia ufficialmente iOS 11. Insieme alla versione dedicata ad iPhone e a watchOS 4. 3 Apple ha da pochi minuti rilasciato iOS 11. IPad e iPad Pro, quale dispositivo scegliere? Ecco il nuovo iPad 9. Nuovi colori per la custodia in pelle e Smart Cover per iPad Pro 10,5. Logitech presenta Rugged Combo 2, i.

iPadizate - iPad, iPhone y Tecnología

Merece la pena los casi 400 de diferencia? Esta mágica app te permite saber si tus contactos de WhatsApp hablan entre ellos.